Webcare uitbesteden

Webcare uitbesteden

Wij reageren snel en professioneel op vragen, klachten en content.
webcare

Onze kenmerken

  1. 7 dagen per week beschikbaar
  2. Van 08:00 tot 20:00 online
  3. Snelle reacties
  4. Volledige ontzorging
  5. Professionele afhandeling

Wanneer je jezelf als bedrijf profileert via social media kanalen kun je feedback verwachten van je klanten. Het is belangrijk om hier professioneel en snel op te kunnen reageren doormiddel van webcare. Webcare is het reageren op klachten, vragen en content via social media kanalen, ook wel de digitale klantenservice genoemd. Veel bedrijven kiezen voor het uitbesteden van webcare om zo tijd en geld te besparen.

Uitbesteden van webcare: tijds- en kostenbesparing

Het is als bedrijf niet alleen kostbaar om continu online te zijn, het is ook onnodig. Webcare kun je perfect uitbesteden aan Smart Ranking. Wij vinden het fijn om klanten te helpen en met onze webcare zullen we dan ook altijd snel en adequaat op jouw klanten reageren. Negatieve ervaringen van klanten zullen wij altijd proberen om te buigen naar een positieve ervaring. Als je druk bent met andere zaken nemen wij het direct van u over.

Altijd online: voor ons geen probleem

Tegenwoordig wordt het ‘altijd online’ zijn vaak verwacht door de consument. Dit betekent ook online zijn in het weekend en dat is voor uw als bedrijf niet altijd mogelijk. Gelukkig staan wij van 8.00 tot 20.00 doordeweeks en in het weekend voor de klanten van onze klanten klaar. Zo kun je met een gerust hart op vrijdagmiddag de deur dicht doen of nog beter zorgeloos op vakantie gaan.

Customer journey: wij houden jouw klant tevreden

Ons doel is om via social media webcare zo adequaat en zo snel mogelijk te reageren, zodat het je geen tijd kost en jouw klant tevreden blijft. De customer journey is belangrijker dan ooit. Hoe reageren klanten als ze ontevreden zijn en hoe gedragen ze zich, zijn vragen die steeds belangrijker worden. Bij een onjuiste afhandeling van een een ontevreden klant is het goed mogelijk dat een klant je verlaat en u zo inkomsten misloopt.

Prijzen uitbesteden van webcare

Dankzij een efficiënte werkwijze en goede software kan Smart Ranking tegen lage prijzen webcare verzorgen. Hierdoor bieden wij webcare aan waarbij de kosten vele malen lager liggen dan wanneer je een in-house webcareteam zou hebben. Dankzij ruime openingstijden, van 08:00 tot 20:00, kunnen wij alle vragen snel beantwoorden. Onderstaand vindt u de prijzen voor het uitbesteden van uw webcare.

Waarom je webcare uitbesteden?

7 DAGEN PER WEEK

VAN 08:00 TOT 20:00

PROFESSIONELE AFHANDELING

TEVREDEN KLANTEN

Prijzen webcare uitbesteden

Wij werken met eerlijke en transparante maandelijkse tarieven.
  •  

  • Conversaties
  • Extra conversaties
  • Talen
  • Contractduur
  • SLA
  • Opstartkosten
  • Per maand
  • Basic

  • 120
  • €5 per conversatie
  • Nederlands, Engels
  • 1 jaar
  • Géén
  • €499
  • order1
  • Basic+

  • 250
  • €4,50 per conversatie
  • Nederlands, Engels
  • 1 jaar
  • Géén
  • €999
  • order2
  • Enterprise

  • 380
  • €4 per conversatie
  • NE, EN, DU
  • 1 jaar
  • Géén
  • €1499
  • order3
  • SLA

  • 750
  • €4 per conversatie
  • NE, EN, DU
  • 1 jaar
  • Reacties binnen 10 min.
  • Géén
  • €2249
  • order4

WEBCARE UITBESTEDEN?

Heb je vragen over het uitbesteden van je webcare? Of wil je een vrijblijvende aanvraag doen? Vul gerust ons contactformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!