Webcare

Luister naar je klant en laat ze spreken voor jouw merk.

Webcare

Wanneer je jezelf als bedrijf profileert via Social Media kun je feedback verwachten van je klanten. Het is belangrijk om hier professioneel en snel op te reageren door middel van webcare. Met webcare luister je naar jouw klanten en reageer je op klachten en vragen. Een digitale klantenservice dus. Kies je voor het uitbesteden van webcare, dan bespaar je veel tijd en geld.

“Use every interaction that your clients has with your company to improve their perception of your organization.”

Vergeet niet dat wanneer je als bedrijf niet adequaat en snel reageert, dit je imago kan schaden. De customer journey is belangrijker dan ooit. Hoe reageren klanten als ze ontevreden zijn en hoe gedragen ze zich? Dit zijn vragen die steeds belangrijker worden. Bij een onjuiste afhandeling van een een ontevreden klant is het goed mogelijk dat een klant je verlaat en je inkomsten misloopt. Door samen te werken met met SmartRanking, als partner of als uitbesteding, weet je zeker dat je jouw klanten op een juiste manier te woord staat.

Hoe gaan wij te werk?

Het is als bedrijf niet alleen kostbaar om continu online te zijn, het is ook onnodig. SmartRanking neemt het graag van je over en met onze webcare zullen we dan ook altijd snel en adequaat op jouw klanten reageren. Negatieve ervaringen van klanten zullen wij altijd proberen om te buigen naar een positieve ervaring. Met als gevolg een goede indruk bij je hele fanbase.

‘Altijd online’ zijn wordt vaak verwacht door de consument. Dit betekent ook online zijn in het weekend. Misschien is dat voor jouw organisatie niet altijd mogelijk. Gelukkig staan wij van 8.00 tot 20.00 doordeweeks en in het weekend voor alle klanten van jouw organisatie klaar. Op maat kunnen wij ook op andere tijdstippen gereed staan om de webcare te verzorgen. Zo kun je met een gerust hart op vrijdagmiddag de deur dicht doen of beter: zorgeloos op vakantie gaan. Meer weten over onze Webcare of Listening? Neem contact op!

SmartRankers

SAMEN MEER BEREIKEN?

Wij drinken graag een warme of koude (én na 4 uur een alcoholische) versnapering met jou! Laat je contactgegevens achter en we bellen je terug om een afspraak in te plannen.